California Dreamin'

Direktlänk till inlägg 2 december 2010

Nu tar jag helg!

Av Clara Olsson - 2 december 2010 19:01

Ja men visst, redan idag tar jag helg och det till och med tisdag. Vid lunchtid imorgon så åker jag till London med mina päron och stannar sedan där tills måndag eftermiddag. Det blir shopping, shopping och lite mera shopping och såklart god mat. Min pappa ska iväg på fotboll och killarna inne på mitt rum har gång på gång ifrågasatt hur fan jag tänker när jag väljer att shoppa istället för att gå på fotboll i England. Jag förklarade då att jag aldrig skulle ödsla min dyrbara tid i London på att gå på fotboll, när jag väl är i London så ska verkligen passa på att shoppa. Mitt svar blev inte riktigt helt godtagbart och de förstod inte alls hur jag resonerade, men jag kommer inte att ändra mig på den punkten.

Jag ska försöka att ta så mycket bilder som möjligt och sedan ska jag även försöka att njuta så mycket som möjligt. London är en stad som jag sedan länge har viljat åka till, så det ska bli väldigt kul att komma dit och se staden.

Nu ska jag dricka upp mitt vin och sedan väntas middag.

Jag tar med mig datorn till London så det är mycket möjligt att jag kastar in något inlägg då. Om inte så får ni ha en grymt trevlig helg!

Kram på er!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Clara Olsson - 26 augusti 2012 19:46

Förlåt, jag vet att jag trasslar med er ofta och byter blogg hela tiden, men jag vet att det finns bloggar som är bättre än denna jag har nu och framförallt snyggare vad gäller layout och nu har jag hittat en annan favorit, nämligen tumblr. Detta inn...

Av Clara Olsson - 25 juni 2012 19:35

Jag lovade ju er att jag skulle fortsätta underhålla den här bloggen, vilket jag fortfarande står fast vid. Dock känner jag att mitt liv är ganska så enformigt just nu och det finns inte alls mycket att skriva om, och efter att ha skrivit konstant i ...

Av Clara Olsson - 13 juni 2012 18:54

Hej!   Först och främst tänkte jag klargöra några saker, eller egentligen en sak, den här bloggen har under det senaste året handlat om mitt liv i USA, dock är det ingen USA blogg utan jag kommer fortsätta skriva trots att jag är hemma i Sverige ...

Av Clara Olsson - 10 juni 2012 18:46

Det var knappt en vecka sen jag kom hem, men ändå känns det som att jag har varit hemma i evigheter, är inte det underligt? Hur som helst så har jag snabbt aklimatiserat mig och kommit in i den här vardagen och än så länge måste jag säga att jag gill...

Av Clara Olsson - 4 juni 2012 18:58

Hej och förlåt för fruktansvärd dålig uppdatering sen hemkomst men jag har haft fullt upp med att umgås med familj och vänner och såklart att äta svensk mat i mängder. Men nu efter att ha varit hemma i drygt 4 dagar så börjar jag landa och jag börjar...

Ovido - Quiz & Flashcards