California Dreamin'

Direktlänk till inlägg 21 maj 2012

SORRY

Av Clara Olsson - 21 maj 2012 19:38

Herregud vad jag har varit dålig på att blogga på sista tiden, jag får verkligen be om ursäkt! Dock går mitt liv som ni vet i ett vädligt högt tempo här borta och speciellt den här helgen, dagarna har varit fullsmockade med spännande aktiviteter och timmarna har flygit iväg, så därför har jag helt enkelt inte hunnit med bloggen. Vad gäller helgen då, i torsdags hade vi en riktigt bbq-fest på stranden, vi blev ett stort gäng som satt där och grillade, pratade och hade hur trevligt som helst, det var en riktigt lyckad kväll och vi har bestämt oss för att ha minst en sådan kväll till den här eller nästa vecka med de få människorna som då är kvar. 

Vad gäller fredagen så låg vi på stranden hela dagen och sen på kvällen var vi på en stor fest med i princip alla svenskar, alla var hur taggade som helst den kvällen och det blev en riktigt rolig och lyckad fest! Lördagen var alla ganska trötta och sega och jag trodde aldrig att vi skulle orka festa på kvällen, men jodå det gjorde vi, dock blev det en ganska trist kväll, alla var otaggade och sega så vi kom hem från iv vid ett och somnade redan halv två, så det var skönt. Utöver det så har helgen gått åt till att städa också, min ena roomie Dalton flyttade ut idag så hela hans familj har varit här och hjälpt oss städa hela helgen, de har även tagit med alla hans möbler vilket är ungefär hela huset. Så det ekar nästan när man kommer in här nu, och i köket har vi i princip ingenting, så vi får sitta på köksbänken och käka haha, men men det är inget att göra, vi har ju bara en och en halv vecka kvar vi också så det ska nog gå att lösa. Juste sen igår kväll drog jag iväg med ett gäng och grillade på stranden, det var också hur mysigt som helst. Vi satt och tittade ut över havet och på stjärnorna samtidigt som vi hade en stor fin brasa framför oss, det var något speciellt vill jag lova och helt klart en minnesvärd kväll. Här kommer lite bilder från helgen


 

BBQ party på stranden


 

BBQ party på stranden


 

BBQ party på stranden


BBQ party på stranden 


BBQ party på stranden    

BBQ party på stranden


 

BBQ party på stranden


 

Från festen i fredags, det var beachtema så jag snodde en badring av någon kille haha

 

Riktigt rolig kväll!

   

Från grillningen igår kväll, livet är inte så jobbigt nu alltså!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Clara Olsson - 26 augusti 2012 19:46

Förlåt, jag vet att jag trasslar med er ofta och byter blogg hela tiden, men jag vet att det finns bloggar som är bättre än denna jag har nu och framförallt snyggare vad gäller layout och nu har jag hittat en annan favorit, nämligen tumblr. Detta inn...

Av Clara Olsson - 25 juni 2012 19:35

Jag lovade ju er att jag skulle fortsätta underhålla den här bloggen, vilket jag fortfarande står fast vid. Dock känner jag att mitt liv är ganska så enformigt just nu och det finns inte alls mycket att skriva om, och efter att ha skrivit konstant i ...

Av Clara Olsson - 13 juni 2012 18:54

Hej!   Först och främst tänkte jag klargöra några saker, eller egentligen en sak, den här bloggen har under det senaste året handlat om mitt liv i USA, dock är det ingen USA blogg utan jag kommer fortsätta skriva trots att jag är hemma i Sverige ...

Av Clara Olsson - 10 juni 2012 18:46

Det var knappt en vecka sen jag kom hem, men ändå känns det som att jag har varit hemma i evigheter, är inte det underligt? Hur som helst så har jag snabbt aklimatiserat mig och kommit in i den här vardagen och än så länge måste jag säga att jag gill...

Av Clara Olsson - 4 juni 2012 18:58

Hej och förlåt för fruktansvärd dålig uppdatering sen hemkomst men jag har haft fullt upp med att umgås med familj och vänner och såklart att äta svensk mat i mängder. Men nu efter att ha varit hemma i drygt 4 dagar så börjar jag landa och jag börjar...

Ovido - Quiz & Flashcards