California Dreamin'

Direktlänk till inlägg 25 maj 2012

I'm coming home

Av Clara Olsson - 25 maj 2012 09:13

Om allt går som det ska så sitter jag om en vecka i bilen hem från Arlanda, på väg mot Örebro, det handlar om en ynka vecka, ändå kan jag inte bärga mig. Jag har sådan fruktansvärd hemlängtan nu, en sån hemlängtan har jag aldrig haft tidigare, just nu vill jag bara hem, till min familj och mina vänner och till mitt andra liv. 

Även om det här året har varit det bästa i mitt liv så känner jag mig färdig nu, jag är klar, Santa Barbara ekar redan tomt och det känns bara som att vi går och väntar ut sista tiden tills vi faktiskt ska hem. Men som sagt det handlar om en vecka, en ynka vecka sen är jag hemma igen, så jag ska försöka skärpa till mig nu och försöka att passa på att njuta så mycket jag kan sista veckan i cali, passa på att äta all god mat jag kommer sakna och sola så mycket som möjligt, men sen, sen kommer jag HEM! Och gud vad roligt det ska bli!


Förlåt för världens mest ostrukterade/flummiga inlägg men jag är så trött nu så jag ser inte riktigt vad jag skriver, mer inlägg kommer imorgon!


KÄRLEK!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Clara Olsson - 26 augusti 2012 19:46

Förlåt, jag vet att jag trasslar med er ofta och byter blogg hela tiden, men jag vet att det finns bloggar som är bättre än denna jag har nu och framförallt snyggare vad gäller layout och nu har jag hittat en annan favorit, nämligen tumblr. Detta inn...

Av Clara Olsson - 25 juni 2012 19:35

Jag lovade ju er att jag skulle fortsätta underhålla den här bloggen, vilket jag fortfarande står fast vid. Dock känner jag att mitt liv är ganska så enformigt just nu och det finns inte alls mycket att skriva om, och efter att ha skrivit konstant i ...

Av Clara Olsson - 13 juni 2012 18:54

Hej!   Först och främst tänkte jag klargöra några saker, eller egentligen en sak, den här bloggen har under det senaste året handlat om mitt liv i USA, dock är det ingen USA blogg utan jag kommer fortsätta skriva trots att jag är hemma i Sverige ...

Av Clara Olsson - 10 juni 2012 18:46

Det var knappt en vecka sen jag kom hem, men ändå känns det som att jag har varit hemma i evigheter, är inte det underligt? Hur som helst så har jag snabbt aklimatiserat mig och kommit in i den här vardagen och än så länge måste jag säga att jag gill...

Av Clara Olsson - 4 juni 2012 18:58

Hej och förlåt för fruktansvärd dålig uppdatering sen hemkomst men jag har haft fullt upp med att umgås med familj och vänner och såklart att äta svensk mat i mängder. Men nu efter att ha varit hemma i drygt 4 dagar så börjar jag landa och jag börjar...

Ovido - Quiz & Flashcards