California Dreamin'

Alla inlägg under maj 2010

Av Clara Olsson - 31 maj 2010 22:07

Idag har det gått för runt hela dagen och jag har varit urusel på att uppdatera, så förlåt för det. Jag varit ute och gått, solat, sprungit runt halva stan med mina favorit tvillingar och spenderat en hel timme inne på Stadium, kastat mig på cykeln och åkte hem och bytte om och sedan kastade jag mig på cykeln igen för att träna. Kvällen har jag spenderat framför datorn, betalat räkningar (vuxenpoäng tack) samt försökt att rimma lite. Imorgon kväll har vi avslutningsmiddag med hela Idrottsprogrammet så då ska jag och några tjejjer till hålla ett tal, problemet är bara att talet inte är färdigt än. Men vi får försöka att lösa det imorgon.

Nu ska jag slå på ett avsnit "Unga mödrar" och sedan sova. Förlåt för ett fantastiskt ointressant inlägg, men jag lovar att skärpa mig tills imorgon..

Sov gott på er!

Av Clara Olsson - 31 maj 2010 19:17

Efter som att jag fyllde år för några veckor sedan så blev jag igår uppvaktad av Bara Vara familjen. Jag blev såklart jätte glad och blommorna som jag fick var jätte fina!

  

Av Clara Olsson - 30 maj 2010 19:46

Såhär glad var mamma över att se när jag kom hem från USA. Jag älskar henne mer än allt annat på jorden. Hon är världens bästa mamma!  

Av Clara Olsson - 30 maj 2010 12:05

Nu sticker jag för tredje dagen i rad iväg till jobbet. Idag är det morsdag, fint väder och lönehelg, den ekvationen säger mig att det kommer att bli mycket folk. Men jag gillar faktiskt när det är mycket folk, det går så mycket fortare att jobba då. Kom förbi och hälsa om ni har vägarna förbi! Kram på er!

Av Clara Olsson - 30 maj 2010 09:18

Imorse när jag loggade in på min mail så hade jag fått en ny kommentar till min gamla blogg.

"Just want to say what a great blog you got here! I've been around for quite a lot of time, but finally decided to show my appreciation of your work!

Thumbs up, and keep it going,

Cheers Christian"

(Förhoppningsvis så läser han min nya blogg också, eftersom att jag har länkat den på min gamla)

Och tänk vad glad jag blev. Jag har så oerhört svårt att förstå att folk ens tycker om min blogg, jag tycker att jag bara skriver om en massa tråkiga saker, för vem bryr sig egentligen om vad jag har gjort idag, eller vad jag ska göra imorgon? Tydligen så finns det i alla fall lite folk som gör det så varför då inte fortsätta? De personerna som tycker att min blogg är ointressant, tråkig och dötrist behöver inte läsa.

Christian gav mig ny energi så nu är jag back on track och ska blogga som aldrig förr..

Av Clara Olsson - 28 maj 2010 10:25

Gårdagen spenderades som sagt i Askersund, vi käkade och hade trevligt. Klockan tolv ramlade jag ner i sängen och sov som aldrig förr.

Nu ska jag sticka iväg till jobbet, blev inringd igår eftersom att en tjej var sjuk. Så om ni har vägarna förbi, kom in och hälsa eller köp en glass. Vi hörs mer ikväll..


Kram på er!

Av Clara Olsson - 27 maj 2010 16:39

Jag är helt slut, efter två utekvällar på rad och två nätter med alldeles för lite sömn så känner jag hur min kropp börjar säga emot. Samtidigt så säger huvudet att jag måste njuta av den korta tiden som är kvar med klassen, passa på att ses, mysa, grilla festa och prata, nu medan vi fortfarande har den möjigheten. Så på grund av det så styr vi i kväll kosan mot Askersund, grillning och mys står på programmet. Egentligen säger kroppen emot, men huvudet inser att jag kommer ångra det sen..

Av Clara Olsson - 26 maj 2010 10:18

Vädret var inte på våran sida, men förutom den "lilla detaljen" så hade vi verkligen en toppen kväll, på alla möjliga sätt. Vi tog mängder med bilder, drack champange, åt tre rätters, skrattade, dansade och sjöng. Vad mer kan man begära av en bal!? Här kommer några av bilderna, resten ligger ute på facebook.

              

Ovido - Quiz & Flashcards