California Dreamin'

Alla inlägg den 19 maj 2010

Av Clara Olsson - 19 maj 2010 17:36

Nu är det dags att snöra på sig skorna och springa vårruset. Det är mammas jobb som jag springer med och i sista sekunden fick dem ett avhopp, så nu hoppar även Emma på. När vi har sprungit färdigt så får vi mat, skönt att det är bra väder så vi kan sitta på gräset och käka. Så jag tippar på en toppenkväll helt enkelt, vad annars liksom!?

Av Clara Olsson - 19 maj 2010 13:46

I måndags avslutades kursen matte c, igår kursen ledarskap b och idag kursen naturkunskap a. Imorgon fortsätter det på samma vända och kurser efter kurser avslutas. Jag kan inte längre säga att jag ser ljuset, för jag är nämligen i ljuset. Det är det här vi har längtat, drömt och jobbat efter. Vi når våra mål, vi har avklarat skolan och ja vi är faktiskt så jävla bra!

Visst jag har fortfarande några små redovisningar och en inlämning kvar att göra, men på något sätt så känns det inte jobbigt längre. Därför ska jag passa på att njuta nu, njuta av skolan, njuta av stämningen i klassen, av att se bok efter bok försvinna från skåpet som inom en väldigt kort framtid kommer eka tomt. Vi kan inte längta längre, för nu är vi där, det är det här vi har längtat efter. Att ta studenten är så mycket mer än att bara sjunga och skrika på flaket. De här två sista veckorna, kommer vara minst lika roliga, tro mig!

Ovido - Quiz & Flashcards