California Dreamin'

Alla inlägg den 13 maj 2010

Av Clara Olsson - 13 maj 2010 08:32

Vädret suger men vad ska man göra åt det? I tisdags fick jag för mig att vädergudarna kanske ändå var på min sida, men nu har jag lagt ner den tanken. Eller så är det som så att de tänker uppfylla min önsking om fint väder till studenten, så då kommer allt regn nu istället för då, ja i så fall får det faktiskt vara okej med lite sämre väder idag!

Gårdagen får jag ta någon annan gång för jag är lite stressad nu, men jag kan i alla fall säga så mycket att det var en väldigt roligt kväll!

Nu ska jag hämta Jens om 25 minuter och jag har inte ätit än, bra Clara! Det kommer nog bli dåligt med blogginlägg under helgen, eftersom att vi inte har något internet där nere. Så det får ni stå ut med, men på söndag kväll är jag tillbaka så då är allt som vanligt igen!

Ha det bäst så länge!!

Ovido - Quiz & Flashcards