California Dreamin'

Alla inlägg den 11 maj 2010

Av Clara Olsson - 11 maj 2010 17:39

       

Släkten är här alldeles straxt, men jag passade på att ta lite bilder innan. Linnet som jag har på mig är det linnet som jag fick imorse, av märket Fornarina och jag älskar det. Jag lovar även att visa er bilder på byrån som jag fick imorse, men först släkten och massa mat.

Av Clara Olsson - 11 maj 2010 16:17

Nu är det där förbaskade matteprovet avklarat och det känns så skönt!! Jag ska dock inte ropa hej riktigt än, först när jag får veta om jag har klarat det eller inte så kommer jag att kunna stryka kursen, matte c. Men tills jag får reda på hur det gick så är det ingenting att göra, jag kan inte ändra resultatet nu. Så därför lägger jag matten bakom mig och fokuserar på lite annat!


Klockan sex ikväll kommer släkten hit, så det blir en hel kväll full med mat, tårta och såklart lite presenter. Precis som det ska vara när man fyller med andra ord. Förörvrigt så tycker jag att det är lite roligt att det ska vara dåligt väder hela veckan, men på min dag, ja då skiner solen. Vem vet, vädargudarna kanske är på min sida i alla fall!? I så fall så önskar jag mig fint väder till den fjärde juni, jag hoppas att ni kan fixa det. Själv ska jag ta och fixa i ordning dukningen.


Kramar till er!

Av Clara Olsson - 11 maj 2010 09:18

      Och så var man ett helt år äldre, och precis som vanligt känner jag inte alls någon skillnad. I morse blev jag i alla fall väckt av mina föräldrar som försökte sig på lite fin sång på morgonkvisten och jag måste väl erkänna att det lät sådär. Av dem så fick jag en byrå, så att jag kan avlasta min garderob lite, väldigt välbehövligt. sen fick jag ett jätte fint linne från Fornarina, som jag dock hade valt ut själv, men ändå. Utöver det fick jag nagelförlägning till balen och studenten, samt desperete housewives säsong fem. Sen hade även mamma gjort köpt jordgubba, köpt färskt bröd och gjort smoothie åt mig. En riktigt bra start på födelsedagen med andra ord.


Nu ska jag ta och åka iväg till skolan för att först ha lite svenska och sedan matteprov. Det suger verkligen att ha matteprov på min födelsedag, för jag vet hur irriterad jag blir om det går dåligt på provet, då är hela dagen förstörd. Så jag ska verkligen göra mitt absolut bästa, så att matteprovet förgyller min födelsedag och inte tvärtom. Vid halv fya borde jag vara hemma igen, så då hörs vi igen mina vänner!


Ha världens bästa dag!!

Ovido - Quiz & Flashcards