California Dreamin'

Alla inlägg den 12 maj 2010

Av Clara Olsson - 12 maj 2010 17:21

Nu styr vi kosan mot melleringe-eker och Max. Där ska vi styra upp lite klassfest, med grillning och sedan utgång. Det blir dock en nykter tillställning för mig eftersom att vi åker till Falkenberg tidigt imorgon bitti så vill jag både vara pigg då men även kunna köra, så att Jens slipper köra hela biten själv. Men vad gör det? jag kommer ha jätte roligt i alla fall och framförallt så kommer jag vara pigg imorgon.

Jag ska försöka hinna med ett inlägg imorgon innan vi drar, men jag lovar ingenting för ni vet ju hur det brukar gå då.


Kram på er!!

Av Clara Olsson - 12 maj 2010 10:56

Gud vilken bra dag jag hade igår, det var verkligen en perfekt födelsedag på alla möjliga sätt. Igår kväll kom som sagt släkten hit och jag fick jätte mycket bra paket. Av mormor och morfar fick jag en ursnygg Tiger väska, som jag har varit och tittat på flera gånger och den har stått långt upp på min önskelista. Av min gammelmoster fick jag pengar, av min morbror springbyxor så nu slipper jag springa i underställsbyxor, det är nämligen inte allt för snyggt, haha. Av kusinerna i Örebro fick jag en sminkning på Make up store samt en stor korg full med frukt och choklad, perfekt för mig! Av kusinerna i Karlskrona fick jag två jätte fina Jelly Bean skålar, jag har redan fyra stycken, två rosa och två gröna och igår fick jag två lila. Av Jens fick jag pedikyr till mina små fötter, något som verkligen behövs. Samt en svart kofta, min andra har nämligen gått sönder och det går praktiskt taget inte att leva utan en svart kofta, är det något som alla tjejer verkligen har i sin garderob så är det en svart kofta, för de passar till precis allt. Av Jens alldeles för snälla mamma fick jag en ansiktsbehandling. Så man kan väl inte vara annat än nöjd? Ett stort tack till allihopa, och även till alla er som gratulerade mig på annat vis igår. Här kommer lite bilder både på presenterna men även andra bilder från gårdagen..

Tiger väskan.

   De lila skålarna från Jelly Bean.    

Byrån.

 

     

    

Fruktkorgen!

Min fina mormor, morfar lyckades tyvärr simma ur bilden..  


Ovido - Quiz & Flashcards