California Dreamin'

Alla inlägg den 6 maj 2010

Av Clara Olsson - 6 maj 2010 22:05

av dagens shopping. Jag måste faktiskt säga att jag har varit duktig och hållt i pengarna. I gårdagens inlägg fick jag att låta det som att jag bara spenderar och spenderar och aldrig sprarar, men så är det faktiskt inte. Det händer nästan jämnt att jag kvällen innan jag ska ut och shoppa tänker åh nu jäklar ska jag shoppa loss riktigt ordentligt, precis som jag tänkte igår med andra ord. Men sen när jag väl står där i affärerna så tänker jag en extra gång innan jag handlar, kommer jag verkligen att använda den här, är den värd priset osv. Det är flera plagg idag som jag har viljat köpa, men efter att ha tänkt två gånger om insett att jag faktiskt inte kommer att använda dem eller att de helt enkelt kostar för mycket. Nej nu blev det lite för blarrigt här, det här är i alla fall det jag har köpt och jag känner mig jätte nöjd med allting. Jag är nog allra nöjdast med jeansskjortsen som är från Urban Outfitters, riktigt snygga till sommaren!       

 Sen har jag även köpt en svart kuvertväska till balen, samt en vit till själva studentdagen. Så nu har jag allt jag behöver för att ta studenten, skönt! Nu ska jag dra täcket över huvudet. God natt på er!!

Av Clara Olsson - 6 maj 2010 20:58

har varit att bära kassar och springa mellan butiker. det låter jobbigt va!? Men tro mig det är det! Jag och mamma har i alla fal haft en toppendag i storstaden, vi har ätit, fikat och såklart shoppat. En riktigt mysig dag tillsammans med världens bästa mamma!

Om en stund så lovar jag att visa er vad som finns i påsarna också;)  

Ovido - Quiz & Flashcards