California Dreamin'

Alla inlägg den 18 maj 2010

Av Clara Olsson - 18 maj 2010 17:00

Nu sticker jag och mamma ut och går lite. Egentligen skulle jag och Emma har provat på crosstraning idag, men hon hade lite för mycket att plugga så hon hann inte. Så det får bli en annan gång helt enkelt! När vi kommer tillbaka får jag kasta mig in i duschen och sedan upp på cykeln. Jag och Ida tänkte nämligen sätta oss på någon uteservering och käka, och just nu lutar det mot Satin. Det är ju kanon varmt ute så varför inte passa på? Men först, lite motion!



Av Clara Olsson - 18 maj 2010 14:09

Det är helt sjukt vad fort tiden kan gå. Om en ynka vecka så är det dags för bal, den där balen som vi har pratat om enda sedan vi började i trean. Vi har diskuterat klänningar, skol, håruppsättningar, väskor, smink ja ni fattar. Och nu är det bara en vecka tills det verkligen är dags. Men man kan ju i alla fall inte säga annat än att vi är redo, så mycket planering och engagemang som balsnacket har innehållt så vore det väl konstigt annat. Nu är det bara att hoppas på att vi slipper regn och att det blir en fin och solig kväll på stora hotellet. En sak som är helt säker är i alla fall att det kommer bli en oförglömlig kväll, jag menar hur många gånger i sitt liv går man på bal? Inte särskilt många va. Så det gäller att passa på att njuta och att ta en herrans massa bilder, för att om några år kunna titta tillbaka och komma ihåg hur fina vi faktiskt var när vi gick på balen..

Ovido - Quiz & Flashcards