California Dreamin'

Alla inlägg den 16 maj 2010

Av Clara Olsson - 16 maj 2010 22:01

Såg det ut såhär i mitt hus..

                          

Och såklart så var det 18-års firandet med tjejerna som ägde rum. Och efter det så blev det premiär på krogen, en riktigt lyckad kväll vill jag lova. Nu ska jag ta och släcka lampan och sova. Det kommer dock att bli jobbigt att sova ensam efter att ha haft sällskap de senaste tre nätterna. Men jag hoppas att det ska gå ändå! Sov gott allihopa!

Av Clara Olsson - 16 maj 2010 19:40

Ja nu är vi hemma igen efter några underbara dagar i Falkenberg. Utöver besöket på Liseberg så har vi egentligen inte gjort särskilt mycket, vilket har kändes välbehövligt. Vi har blivit serverade super god mat, av jens alldeles för snälla mormor och morfar, sovit, läst och bara tagit det lugnt. Ja, en kortare semester helt enkelt.


Nu är jag dock helt slut, även fast jag  har varit borta och vilat upp mig. På hemvägen stannade vi till i Kungsbacka där det fanns en grymt stor outlet, så vi shoppade loss ordentligt. Jag kanske kan visa er vad jag köpte imorgon. Efter det tuffade vi sakta hemåt, trafiken har inte varit att leka med och det har varit köer på flera ställen. Så det har krävts en hel del koncentration vill jag lova. Men nu är vi i alla fall hemma och mår bra. Nu är det dags för en stor skål med jordgubbar. Vi hörs imorgon kära vänner!!

Ovido - Quiz & Flashcards