California Dreamin'

Direktlänk till inlägg 30 maj 2010

jag fick ny energi..

Av Clara Olsson - 30 maj 2010 09:18

Imorse när jag loggade in på min mail så hade jag fått en ny kommentar till min gamla blogg.

"Just want to say what a great blog you got here! I've been around for quite a lot of time, but finally decided to show my appreciation of your work!

Thumbs up, and keep it going,

Cheers Christian"

(Förhoppningsvis så läser han min nya blogg också, eftersom att jag har länkat den på min gamla)

Och tänk vad glad jag blev. Jag har så oerhört svårt att förstå att folk ens tycker om min blogg, jag tycker att jag bara skriver om en massa tråkiga saker, för vem bryr sig egentligen om vad jag har gjort idag, eller vad jag ska göra imorgon? Tydligen så finns det i alla fall lite folk som gör det så varför då inte fortsätta? De personerna som tycker att min blogg är ointressant, tråkig och dötrist behöver inte läsa.

Christian gav mig ny energi så nu är jag back on track och ska blogga som aldrig förr..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Clara Olsson - 26 augusti 2012 19:46

Förlåt, jag vet att jag trasslar med er ofta och byter blogg hela tiden, men jag vet att det finns bloggar som är bättre än denna jag har nu och framförallt snyggare vad gäller layout och nu har jag hittat en annan favorit, nämligen tumblr. Detta inn...

Av Clara Olsson - 25 juni 2012 19:35

Jag lovade ju er att jag skulle fortsätta underhålla den här bloggen, vilket jag fortfarande står fast vid. Dock känner jag att mitt liv är ganska så enformigt just nu och det finns inte alls mycket att skriva om, och efter att ha skrivit konstant i ...

Av Clara Olsson - 13 juni 2012 18:54

Hej!   Först och främst tänkte jag klargöra några saker, eller egentligen en sak, den här bloggen har under det senaste året handlat om mitt liv i USA, dock är det ingen USA blogg utan jag kommer fortsätta skriva trots att jag är hemma i Sverige ...

Av Clara Olsson - 10 juni 2012 18:46

Det var knappt en vecka sen jag kom hem, men ändå känns det som att jag har varit hemma i evigheter, är inte det underligt? Hur som helst så har jag snabbt aklimatiserat mig och kommit in i den här vardagen och än så länge måste jag säga att jag gill...

Av Clara Olsson - 4 juni 2012 18:58

Hej och förlåt för fruktansvärd dålig uppdatering sen hemkomst men jag har haft fullt upp med att umgås med familj och vänner och såklart att äta svensk mat i mängder. Men nu efter att ha varit hemma i drygt 4 dagar så börjar jag landa och jag börjar...

Ovido - Quiz & Flashcards