California Dreamin'

Alla inlägg den 10 augusti 2010

Av Clara Olsson - 10 augusti 2010 15:03

Runt nio imorse mötte jag upp Ninni, för att njuta av Javas underbara frukostbuffè. Vi plockade på oss mängder med mat och satt och pratade i flera timmar, tre och en halv för att vara exakt. Vi lyckas slå nya rekord om och om igen och jag måste säga att såhär i efterhand så undrar jag vad vi egentligen pratar om i tre och en halv timme? Ja, det kan man verkligen fråga sig. Men hur som helst hade vi det jätte trevligt, och vi hade (som ni säkert förstår) mycket att ta igen och gå igenom. När vi var färdiga på Java tog vi en sväng på stan innan vi trampade hemåt. En sådan här underbar start på dagen borde man ha lite oftare. När jag kom hem så tog jag tag i tvätten och nu är det dags för disken och efter det ska jag laga mat. Det negativa med att vara ledig på vardagar är att mamma lämnar över alla vardagssysslor till mig, just för att jag är ledig. Bra för henne, mindre bra för mig.


Kram på er!

Ovido - Quiz & Flashcards