California Dreamin'

Direktlänk till inlägg 8 augusti 2010

En typisk söndag

Av Clara Olsson - 8 augusti 2010 17:46

Nu har jag börjat hitta tillbaka till vardagen igen. Jag har kommit in i att jobba, äta annat än mackor och träna. Jag vet vilken dag det är, och jag njuter av mina lediga dagar på ett annat sätt än jag gjorde när alla dagar räknades som lediga dagar. Och idag har varit en av dessa lediga dagar och det är dessutom söndag. Så idag har jag verkligen passat på att göra alla de där sakerna som jag alltid tidigare brukade göra på söndagar. Jag började med att sova ut och äta en lång och god söndagsfrukost. Efter det städade jag i ordning lite på mitt rum och sedan åkte jag iväg till Karslundsspåret och sprang. Efter det åkte mamma och jag iväg och handlade mat, och sedan lagade vi mat. Så nu har vi precis fått i oss lite ceasarsallad. Nu ska jag ta och krypa upp i min säng och slå på en film och bara njuta av att det faktiskt är söndag. För söndagar kan faktiskt vara riktigt mysiga!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Clara Olsson - 26 augusti 2012 19:46

Förlåt, jag vet att jag trasslar med er ofta och byter blogg hela tiden, men jag vet att det finns bloggar som är bättre än denna jag har nu och framförallt snyggare vad gäller layout och nu har jag hittat en annan favorit, nämligen tumblr. Detta inn...

Av Clara Olsson - 25 juni 2012 19:35

Jag lovade ju er att jag skulle fortsätta underhålla den här bloggen, vilket jag fortfarande står fast vid. Dock känner jag att mitt liv är ganska så enformigt just nu och det finns inte alls mycket att skriva om, och efter att ha skrivit konstant i ...

Av Clara Olsson - 13 juni 2012 18:54

Hej!   Först och främst tänkte jag klargöra några saker, eller egentligen en sak, den här bloggen har under det senaste året handlat om mitt liv i USA, dock är det ingen USA blogg utan jag kommer fortsätta skriva trots att jag är hemma i Sverige ...

Av Clara Olsson - 10 juni 2012 18:46

Det var knappt en vecka sen jag kom hem, men ändå känns det som att jag har varit hemma i evigheter, är inte det underligt? Hur som helst så har jag snabbt aklimatiserat mig och kommit in i den här vardagen och än så länge måste jag säga att jag gill...

Av Clara Olsson - 4 juni 2012 18:58

Hej och förlåt för fruktansvärd dålig uppdatering sen hemkomst men jag har haft fullt upp med att umgås med familj och vänner och såklart att äta svensk mat i mängder. Men nu efter att ha varit hemma i drygt 4 dagar så börjar jag landa och jag börjar...

Ovido - Quiz & Flashcards