California Dreamin'

Alla inlägg den 2 mars 2012

Av Clara Olsson - 2 mars 2012 06:56

Har jag nu även ett Amerikanskt körkort!!! Gjorde teorin för ett par veckor sedan och sen körningen idag och det gick finemang. Så nu får jag äntligen köra lagligt här i landet vilket känns helt underbart. Vad som också känns roligt är att jag nu faktiskt har två körkort i två länder, det känns lite coolt faktiskt och att ha ett amerikanskt id känns också lite roligt. När jag var klar med körkortet åkte jag och Rebecka iväg och handlade kalasgod mat ifrån våran favoritaffär, sen passade vi även på att hyra film och köpa champange. Eftersoma tt hon tog sitt körkort förra veckan och jag mitt idag så kände vi oss helt klart värda att fira lite, vilket vi nu också har gjort! Imorgon bitti plockar vi upp Matilda och Sofia och åker till ett enormt shoppingcenter utanför L.A, kul fredag!


Ovido - Quiz & Flashcards