California Dreamin'

Alla inlägg den 9 oktober 2011

Av Clara Olsson - 9 oktober 2011 02:54

Just nu håller jag, Rebecka och Sofia på att lagar tacos här hemma hos oss. Snart kommer även Jennifer och Matilda förbi och käkar och myser här med oss. Killarna är inte hemma så de blir en riktigt mysig tjejkväll här. Dock tror jag att jag och Sofia i varje fall drar oss mot någon fest i IV lite senare, men vi kör nog ganska så lungt så med andra ord inte mycket dricka utan mest för att träffa lite människor :)


Förövrigt så kan jag berätta att vädret har blivit grymt här borta nu, vi har ju haft lite sådär väder de senaste veckorna och de har varit mulet och blåsigt men nu verkar det gå åt rätt håll för idag är tredje dagen i rad med strålande sol och klarblå himmel. Så därför har vi såklart passat på att njuta så mycket som möjligt och därför spendera dagen på stranden, så nu har vi fått lite färg också, skönt. Förhoppningsvis håller det här vädret i sig så att min mamma och mormor också får lite sol när de kommer på onsdag.


Nu ska vi fortsätta med maten här, jag hör av mig mer imorgon!


Ha det bäst tillsdess, kramar!

Ovido - Quiz & Flashcards