California Dreamin'

Alla inlägg den 13 oktober 2011

Av Clara Olsson - 13 oktober 2011 02:47

Ja det är nästan vad alla i Santa Barbara har frågat sig idag. Värmen har äntligen hittat hit och idag slog den nog alla rekord, enligt mig var det den varmaste dagen hitintills. Det är nästan lite som en signal eller ett tecken, just för att min mamma kommer idag och det finns inget som hon älskar så mycket som värme och sen smäller den till och levererar sitt absolut bästa just idag när hon kommer..

Hur som helst, värmen är här och den är tydligen här för att stanna. Idag har det varit uppemot 30 grader och inte ett moln och det ska fortsätta på samma vis, härligt va!? För jag hörde nämligen något om frost hemma? ;)


Nu ska jag ta och sminka mig lite till och sen springa ner för backen för att hälsa på de två efterlängtade själarna från Sverige! Jag kommer nog flyga ner för backen haha. Sen blir det middag och sen vill nog dem sova antar jag, efter att ha flygit och varit vakna i alldeles för många timmar är de nog helt slut. Men hur som helst så är jag glad bara över att få träffa dem.


Vi hörs mer imorgon, puss och kram så länge

Ovido - Quiz & Flashcards