California Dreamin'

Direktlänk till inlägg 11 mars 2012

Lördag

Av Clara Olsson - 11 mars 2012 01:45

Och jag mår så himla bra. Jag har varit så glad de senaste dagarna, utan någon särskild anledning, jag är bara så himla lycklig på något sätt. Underbar känsla! Hur som helst så springer helgen som vanligt iväg, nu är det redan lördagkväll och det känns som att det var torsdag för bara några timmar sen, hur fan går det ihop? Aja hur som helst så har helgen hitintills varit riktigt bra, vädret har varit hur underbart som helst, så därför har vi såklart passat på att njuta så mycket som möjligt utav det! igår var det ngo 26 grader och nästan för varmt för stranden, då är det varmt vill jag lova. Men vi låg där och svettades i två timmar i alla fall, sen sprang vi till yoghurtland, vilket vi alltid gör efter stranden, det är ju bara så himla gott! Innan vi tog oss hem och lagade mat. Kvällen sen resulterade i festligheter, det var två tjejer som hade födelsedagsfest så vi drog dit en stund, dock var det lite för mycket folk där så vi drog istället vidare till våra killkompisar och hängde där innan vi drog hem. Kom hem vid två någon gång så det var skönt, att det inte blev så sent.

Idag har vi hunnit med gymmet och lite plugg. Sen ska jag och Sofia iväg på bio, X-factor ska vi se, den verkar riktigt bra så hoppas den är det också! 

Det var väl ungefär det jag hade att komma med nu, inte så mycket med andra ord men jag är så hungrig just nu så jag orkar inte ritkigt skriva mer haha. Men ni det kommer mer inlägg imorgon så då kanske jag orkar skriva lite mer. Här kommer i alla fall lite bilder ifrån igår!


 

Yoghurtland efter stranden, så underbart gott!



Jag och fina Sara!

    

Häftig mössa jag hittade


 

Inträde på festen, kryss att man var välkommen hjärta att man var singel 


   

Den här får avsluta kvällen!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Clara Olsson - 26 augusti 2012 19:46

Förlåt, jag vet att jag trasslar med er ofta och byter blogg hela tiden, men jag vet att det finns bloggar som är bättre än denna jag har nu och framförallt snyggare vad gäller layout och nu har jag hittat en annan favorit, nämligen tumblr. Detta inn...

Av Clara Olsson - 25 juni 2012 19:35

Jag lovade ju er att jag skulle fortsätta underhålla den här bloggen, vilket jag fortfarande står fast vid. Dock känner jag att mitt liv är ganska så enformigt just nu och det finns inte alls mycket att skriva om, och efter att ha skrivit konstant i ...

Av Clara Olsson - 13 juni 2012 18:54

Hej!   Först och främst tänkte jag klargöra några saker, eller egentligen en sak, den här bloggen har under det senaste året handlat om mitt liv i USA, dock är det ingen USA blogg utan jag kommer fortsätta skriva trots att jag är hemma i Sverige ...

Av Clara Olsson - 10 juni 2012 18:46

Det var knappt en vecka sen jag kom hem, men ändå känns det som att jag har varit hemma i evigheter, är inte det underligt? Hur som helst så har jag snabbt aklimatiserat mig och kommit in i den här vardagen och än så länge måste jag säga att jag gill...

Av Clara Olsson - 4 juni 2012 18:58

Hej och förlåt för fruktansvärd dålig uppdatering sen hemkomst men jag har haft fullt upp med att umgås med familj och vänner och såklart att äta svensk mat i mängder. Men nu efter att ha varit hemma i drygt 4 dagar så börjar jag landa och jag börjar...

Ovido - Quiz & Flashcards