California Dreamin'

Alla inlägg den 9 september 2010

Av Clara Olsson - 9 september 2010 21:50

Den här gången tänker jag inte börja med att be om ursäkt. Nej det har jag redan gjort alltför många gånger. Ni får helt enkelt lära er att leva med att jag ibland väljer att lägga bloggen åt sidan, för att jag helt enkelt inte har tid/lust eller kraft till att skriva. Det får ni leva med!


Och för er som är nyfikna så kan jag berätta att de senaste veckorna (under den tiden som jag inte har bloggat) så har mitt liv varit ganska så fartfyllt. Jag har jobbat en hel del, träffat gamla vänner, testat på göteborgs uteliv och shoppat loss i stockholm. Nu känns det dock som att jag lägger allt det roliga bakom mig. Hösten är här och ingen är ledsnare än jag. I vanliga fall brukar jag längta efter hösten och allt vad den har att erbjuda. Men i år känner jag att inte inte har fått nog av sommaren, jag vill ha mer. Mer sol, mer bad, mer glass, mer rosévin och mer varma kvällar. Nej, hösten får gärna vänta, ett par månander eller så. För jag behöver sommaren ett tag till, för att orka med alla mörka månader som ligger framför fötterna på oss.


Nu ska jag dra täcker över huvudet och drömma om sommaren. Imorgon gör jag min sista dag någonsin på Bara Vara och tro mig, det är med tårar i ögonen som jag lämnar världens bästa café!

Ge mig bara lite mer sol, bad och varma underbara kvällar. Sen är jag tillbaka på banan igen!

Ovido - Quiz & Flashcards