California Dreamin'

Alla inlägg den 11 september 2010

Av Clara Olsson - 11 september 2010 17:19

Det här är min första lediga helg hemma sen semestern. Jag var ledig när vi var i Göteborg och likaså när vi var i Stockholm, men jag vet inte när jag hade en helg hemma i Örebro sist. Så därför känns den här helgen lite extra värdefull!! Jag har passat på att städa, träna och att bara ta det lugnt. Just nu ligger jag i sängen med godispåsen vid min sida. Och då skulle ni säkert också kunna tro att jag ligger och halvglor på någon film, men så är inte fallet för jag tittar nämligen på "utfrågningen" där Maria Wetterstrand är dagens gäst. Det är en vecka kvar till valet och jag vet fortfarande inte vad jag ska rösta på. Jag försöker verkligen att läsa på och titta på alla möjliga typer av debatter, men ändå har jag så himla svårt för att bestämma mig. Jag blir galen!

Lite senare ikväll ska jag ta mig iväg till norr och ett gäng härliga tjejer, där det vankas förfest och sedan utgång. Jag hoppas såklart på en trevlig kväll!!


Nu ska jag återgå till godispåsen och Maria Wetterstrand.

Kram





Ovido - Quiz & Flashcards