California Dreamin'

Direktlänk till inlägg 24 oktober 2011

Söndagsångest

Av Clara Olsson - 24 oktober 2011 04:22

Den här helgen har gått helt ruskigt fort, det känns som att det var fredag för bara några timmar sedan och nu vips blev det söndag hur fan går det ihop? Hur som helst så har det varit en riktigt bra helg och jag antar att det är därför den har gått så fort också. I fredags var vi på bio, Paranormal activity 3 det var tydligen någon stor premiär för den filmen och alla var som galna i att se den. Så jag, Sofia och Rebecka följde strömmen och hängde på, något som vi dock ångrade efter. Filmen var visserligen läskig, men storyn otroligt dålig och tunn vilket gjorde hela filmen ganska så ointressant, så de 70 kronorna hade jag helt klart kunnat lägga på något annat. 

Och igår hade vi ju som sagt en lite mindre fest här. Till en början var vi ett större gäng tjejer bara som umgicks och spelade ölspelet och ett tag trodde vi nog knappt att de skulle komma några människor alls hit men sen sa det bara boom och sen var hela våran innergård fylld med människor. Riktigt hur det gick till vet jag inte, men hur som helst så var det bara sköna människor så därför blev det en riktigt lyckad tillställning med mycket trevligt folk. Min kamera dog tidigt under kvällen eftersom att den var oladdad så det blev inte så mycket bilder. Dock tog Matilda en hel del och de finns ute på facebook, kanske snor några därifrån senare och lägger in här också men det orkar jag inte just nu. För nu ska jag och Rebecka dra igång en film här och käka lite god frukt för att lindra söndagsångesten en aning. Imorgon är det måndag vilket betyder skola, sen ska jag även försöka hinna ner på stan och hitta något att ha på mig till Halloween, det är ju helt sjukt stort här så vi måste verkligen gå in för det här med utklädnad till 100 % för att smälta in bland alla andra. Vi får se vad jag bestämmer mig för att vara men om ni har några idéer så är dem hjärtligt välkomna! Annars får ni ha det så bra, så hörs vi mer imorgon!


PUSS

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Clara Olsson - 26 augusti 2012 19:46

Förlåt, jag vet att jag trasslar med er ofta och byter blogg hela tiden, men jag vet att det finns bloggar som är bättre än denna jag har nu och framförallt snyggare vad gäller layout och nu har jag hittat en annan favorit, nämligen tumblr. Detta inn...

Av Clara Olsson - 25 juni 2012 19:35

Jag lovade ju er att jag skulle fortsätta underhålla den här bloggen, vilket jag fortfarande står fast vid. Dock känner jag att mitt liv är ganska så enformigt just nu och det finns inte alls mycket att skriva om, och efter att ha skrivit konstant i ...

Av Clara Olsson - 13 juni 2012 18:54

Hej!   Först och främst tänkte jag klargöra några saker, eller egentligen en sak, den här bloggen har under det senaste året handlat om mitt liv i USA, dock är det ingen USA blogg utan jag kommer fortsätta skriva trots att jag är hemma i Sverige ...

Av Clara Olsson - 10 juni 2012 18:46

Det var knappt en vecka sen jag kom hem, men ändå känns det som att jag har varit hemma i evigheter, är inte det underligt? Hur som helst så har jag snabbt aklimatiserat mig och kommit in i den här vardagen och än så länge måste jag säga att jag gill...

Av Clara Olsson - 4 juni 2012 18:58

Hej och förlåt för fruktansvärd dålig uppdatering sen hemkomst men jag har haft fullt upp med att umgås med familj och vänner och såklart att äta svensk mat i mängder. Men nu efter att ha varit hemma i drygt 4 dagar så börjar jag landa och jag börjar...

Ovido - Quiz & Flashcards