California Dreamin'

Alla inlägg den 2 juni 2010

Av Clara Olsson - 2 juni 2010 14:29

Mitt liv går alldeles för fort just nu. Aktiviteterna byter av varandra och jag har fullt upp hela tiden. Om två dagar tar jag studenten och jag har fortfarande inte ens fattat att betygen är satta.

Igår var det avslutningsmiddag för SPI som gällde och jag och några tjejer till hade skrivit ett tal som vi läste upp. Det blev en riktigt trevlig kväll (som vanligt) som avslutades på satins uteservering, jag hade svin ont i magen och gick därför aldrig in utan satt istället ute med fina vänner och bara hade trevligt.

Och ikväll är vi på't igen, först styr vi klassfest hos Pierre och sedan vidare mot Ritz. Jag lever verkligen just nu och mitt liv är så sjukt roligt att leva. Jag skulle dock gärna önska att jag kunde sakta ner tiden en aning, så att huvudet kunde vara med i matchen också och inse att det faktiskt är på fredag som det händer. Den kanske bästa dagen i mitt liv är på ingång och då vill jag banne mig vara förberedd.

Ovido - Quiz & Flashcards