California Dreamin'

Alla inlägg den 13 juni 2010

Av Clara Olsson - 13 juni 2010 19:55

Usch jag tycker verkligen inte om att säga hejdå till människor, och absolut inte till människor som står mig nära. Nu har jag sagt hejdå till min älskade pojkvän och önskat honom all lycka, och tro mig jag vill verkligen att han ska lyckas. Hur jag i så fall skulle kunna klara mig utan honom, det är ett problem som jag får ta tag i senare. Just nu håller jag bara tummarna för honom och för hans livs största dröm, att spela hockey i USA.

Även fast han bara ska vara borta i drygt en vecka så måste jag erkänna att jag tycker att det är jobbigt. Under dessa två år som vi snart har varit tillsammans har han aldrig varit ute och rest medan jag är den som har varit hemma, det har alltid varit tvärtom. Så det kommer att bli tufft för mig att vara den som går här hemma och trampar, istället för att vara den som är på resande fot. Men jag tror nog att jag ska fixa det, jag får passa på att umgås med alla underbara vänner, samt jobba lite extra mycket för att slippa tänka så mycket.

Nu ska jag ta och slå igång lite desperete housewives och käka lite jordgubbar och hallon. Imorgon är jag ledig!


Kram på er!

Ovido - Quiz & Flashcards