California Dreamin'

Alla inlägg den 9 juni 2010

Av Clara Olsson - 9 juni 2010 08:54

Livet rullar på, jag jobbar, jag sover och jag tränar, det är ungefär så mina dagar ser ut nuförtiden. Men även fast jag gör samma sak dagarna i ända så skulle jag inte vilja säga att jag har tröttnat, inte än så länge i alla fall. Jag gör det jag ska på dagarna och när jag sedan kommer hem på kvällen så kan jag slappna av, jag har inga mer uppsatser att skriva på, eller prov att plugga till, nej allt det där har jag lagt bakom mig. Det livet har jag klivit förbi och är nu på en ny nivå i livet, där skola och plugg inte längre hör till. Den här ny nivån passar mig (i alla fall just nu) mycket bättre och jag njuter varje sekund. Om några år kommer jag att ta klivet tillbaka och jag kommer återigen att sätta mig i skolbänken, men det kära vänner, det väntar vi med ett bra tag. Nu ska jag njuta av mitt nya liv så länge jag bara kan!

Ovido - Quiz & Flashcards