California Dreamin'

Alla inlägg den 7 juni 2010

Av Clara Olsson - 7 juni 2010 21:12

Livets vecka är tyvärr avslutad och allvaret har dragit igång igen. Imorse klockan elva satte arbetet igång och sen har jag jobbat i hela nio och en halv timme, känn på den. Veckan kommer att se ungefär likadan ut och jag jobbar alla dagar förutom torsdag och lördag, men jag tänker inte klaga, inte det minsta för jag är hur glad som helst över att jag har ett jobb och framförall ett så roligt sådant. Så det är bara att gasa och köra.


Men nu ska jag i alla fall vila lite, fruktsalladen väntar på mig och så även de desperata hemmafruarna, varför tacka nej till det liksom!? Imorgon börjar jag jobba redan vid halv elva, men jag ska försöka slänga in ett inlägg innan det. Kram på er!

Ovido - Quiz & Flashcards