California Dreamin'

Alla inlägg den 6 juni 2010

Av Clara Olsson - 6 juni 2010 21:25

Jag lever, tro det eller ej. Studenten 2010 var den bästa dagen i mitt liv och går fortfarande runt och känner mig ledsen över att dagen gick alldeles för fort. Timmarna bara rusade iväg och hux flux vaknade man upp där på lördagsmorgonen, med en ångest som heter duga och med ett huvud som dunkade, hur roligt kändes allt då på en skala liksom!? Men vetskapen om att jag i alla fall inte var arbetslös gjorde att jag kände mig aningen bättre till mods.

Egentligen vet jag inte riktigt vad jag kan säga om själv dagen, förutom att den var helt sjukt underbar. Allt blev bättre än vad jag någonsin hade kunnat föreställa mig och vädret, ja vädret var precis som jag hade önskat att det skulle vara. Dagen med stort d räknas numera in som den bästa dagen i mitt liv och jag skulle göra vad som helst för att få spola tillbaka tiden och köra igång igen.


Har jag tid ork och lust så kanske det rullar in lite bilder på bloggen, annars ligger alla andra bilder ute på facebook så ni kan hitta dem där. Nu lite sömn, imorgon börjar ett nytt liv och jag är numera ingen student utan en arbetare, känn på den gott folk..

Ovido - Quiz & Flashcards