California Dreamin'

Alla inlägg den 15 juni 2010

Av Clara Olsson - 15 juni 2010 10:37

Jag har tappat lusten för att blogga, jag måste sluta att skylle på stress och tidsbrist för det är inte där felet ligger. Nej för det är helt enkelt så pass enkelt att jag har tappat suget för att blogga, eller i alla fall för att blogga så mycket som jag gjorde tidigare. Så därför kommer jag nu att lägga bloggen lite åt sidan för ett tag, jag kommer att fortsätta att skriva men inte lika mycket och inte lika ofta som förut. För jag är trött på att känna att jag skriver bara för att jag måste, jag vill att det ska komma naturligt och att jag ska vilja skriva. Så tro mig, det kommer att komma inlägg och troligen betydligt roligare sådana, men som sagt inte riktigt lika ofta. Det tror jag på! Hoppas att ni också gör det!


Nu ska jag hoppa upp på cykeln och cykla bort till mormor och baka bröd med henne.


Kram på er!

Ovido - Quiz & Flashcards