California Dreamin'

Alla inlägg den 13 februari 2012

Av Clara Olsson - 13 februari 2012 04:24

Jag pratade ju om att jag skulle ha en lugn kväll igår, titta på O.C och käka Ben & Jerrys. Dock blev det lite ändrade planer. Våra killkompisar ringde halv åtta och ville att vi skulle komma hem till dem eftersom att de tydligen skulle ha fest  - killar och framförhållning vad är problemet? Hur som helst så tyckte jag att det lät väldigt roligt eftersom att jag då visste att det skulle vara sköna människor som skulle komma. Så jag ringde runt och fick tillsist med mig både Sofia, Matilda och mina två manliga roomates. Rebecka stannade hemma och pluggade. Så jag sprang in i duschen lite snabbt och sen drog jag på mig lite kläder och sen drog vi iväg och det blev en välidgt rolig tillställning, precis som jag hade trott. Det var mycket folk och också väldigt roligt folk, precis som det brukar vara när vi har fest också. Det togs 400 bilder från kvällen och det säger väl det mesta om kvällen kankse? Här kommer några i alla fall.              

Ovido - Quiz & Flashcards