California Dreamin'

Alla inlägg den 16 februari 2012

Av Clara Olsson - 16 februari 2012 05:41

Nu är jag helt slut i huvudet efter att ha pluggat konstant i 11 timmar. Har pendlat mellan att vara i bibloteket och på lektion och nu sitter jag i bibloteket igen och orkar inte gå hem haha. Som tur är har jag sällskap av Sara och Karoline så därför är det ganska roligt här just nu. Hur som så lägger jag i alla fall ner plugget nu och känner mig nöjd med dagens insatser. 

Imorgon har jag en ynka lektion och sen är det helg igen, vart tar veckorna vägen? Vad som är positivt med den här helgen är att det är långhelg, vi är ju alltid lediga på fredagar men nu är vi även lediga på måndag eftersom att det är röd dag, vilket vi såklart inte klagar över. Vi har inga riktiga planer för helgen ännu, vi tar det lite som det kommer, något roligt dyker alltid upp! 

Det var ungefär det jag hade att komma med för nu, inte så mycket med andra ord. Men just nu är livet här ganska så vardaligt så det finns inte alltid roliga saker att berätta.



Hoppas att allt är bra med er i alla fall! 


Mängder med kramar

Ovido - Quiz & Flashcards