California Dreamin'

Alla inlägg den 18 februari 2012

Av Clara Olsson - 18 februari 2012 02:10

Det är fredagkväll och vi är sugna på att festa och för första gången på väldigt länge ska vi ta oss till IV. Jag vet inte när jag var där sist, oktober? november? vi tröttnade ju lite på det stället förra halvåret men nu ger vi det en chans igen. Det enda som är bra med IV är att det är alltid fest, överallt. Det negativa det blir lätt lite för mycket. Men ikväll vet vi tre stora fester där så någon utav dem är väl förhoppningsvis något att ha i alla fall, om inte drar vi bara tillbaka hem. Förfesta gör vi hos Sara, men först lite mat. Jag hör av mig mer imorgon, hoppas ni får en underbar lördag! 

Kramar


 

Vad tycker ni om örhängena? Det var en äldre man på bussen igår som berömde mig för dem, haha alltid roligt när folk visar uppskattning. Hur ofta händer det i Sverige att folk kommer fram och berömmer det man har på sig? Det är de jag gillar med USA, öppenheten 

Ovido - Quiz & Flashcards