California Dreamin'

Direktlänk till inlägg 12 juni 2010

Mysfaktor: hög!

Av Clara Olsson - 12 juni 2010 18:26

Jag måste börja med att säga förlåt, jag lovade ett inlägg i går kväll men lite saker kom emellan och jag hade varken tid eller lust för att skriva. Så jag tror att ska sluta upp med att lova er en massa saker just för att jag aldrig verkar kunna hålla dem. Så från och med nu, inga löften!


Idag har jag i alla fall njutit av att umgås med min alldeles för underbara pojkvän som på måndag morgon sticker iväg till USA för att provspela för något lag där borta, och jag måste erkänna att jag är bra stolt över honom!

Hur som helst så har jag i alla fall passat på att umgås med honom så mycket som möjligt, vi har varit på stan en snabbis, samt varit hemma hos hans pappa och busat med hunden. Nu sitter vi hemma hos honom och väntar in lite mat. Efter det blir det film och mängder med godsaker, jag är sugen på allt, godis, chips, glass give me! På lördagar lever jag utan ångest och äter allt jag är sugen på, så vilken fantastiskt bra tajming att det råkar vara lördag just idag då.


Imorgon väntar jobb och sedan ska jag vinka hejdå till Jens. Framåt kvällen borde jag hinna med ett inlägg, men som sagt inga löften!


Kram på er!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Clara Olsson - 26 augusti 2012 19:46

Förlåt, jag vet att jag trasslar med er ofta och byter blogg hela tiden, men jag vet att det finns bloggar som är bättre än denna jag har nu och framförallt snyggare vad gäller layout och nu har jag hittat en annan favorit, nämligen tumblr. Detta inn...

Av Clara Olsson - 25 juni 2012 19:35

Jag lovade ju er att jag skulle fortsätta underhålla den här bloggen, vilket jag fortfarande står fast vid. Dock känner jag att mitt liv är ganska så enformigt just nu och det finns inte alls mycket att skriva om, och efter att ha skrivit konstant i ...

Av Clara Olsson - 13 juni 2012 18:54

Hej!   Först och främst tänkte jag klargöra några saker, eller egentligen en sak, den här bloggen har under det senaste året handlat om mitt liv i USA, dock är det ingen USA blogg utan jag kommer fortsätta skriva trots att jag är hemma i Sverige ...

Av Clara Olsson - 10 juni 2012 18:46

Det var knappt en vecka sen jag kom hem, men ändå känns det som att jag har varit hemma i evigheter, är inte det underligt? Hur som helst så har jag snabbt aklimatiserat mig och kommit in i den här vardagen och än så länge måste jag säga att jag gill...

Av Clara Olsson - 4 juni 2012 18:58

Hej och förlåt för fruktansvärd dålig uppdatering sen hemkomst men jag har haft fullt upp med att umgås med familj och vänner och såklart att äta svensk mat i mängder. Men nu efter att ha varit hemma i drygt 4 dagar så börjar jag landa och jag börjar...

Ovido - Quiz & Flashcards