California Dreamin'

Alla inlägg den 25 april 2011

Av Clara Olsson - 25 april 2011 18:41

Har ni hört Veronica Maggios senaste låt? Mitt hjärta blöder heter den i alla fall och jag kan ju inte annat än erkänna att jag älskar den, alltså verkligen älskar. Jag har lyssnat på den låten konstant sen typ i fredags och än så länge har jag inte tröttnat, frågan är bara hur lång tid det tar innan jag gör det, jag är nämligen grym på att tjata ut låtar!


Ta och lyssna om ni inte redan har hört den!


Igår drog jag i alla fall en riktigt spontanutgång med Ida och hennes kompisar, klockan tio gick jag hemma i mysbyxor och var osminkad men sen när jag hörde att de satt på uteserveringen och så insåg jag att jag hade en del att ta igen ifrån i lördags så varför inte passa på? Man lever ju bara en gång. Så jag mötte upp dem på Satins uteservering, drack bara ett halv glas vin och sen vid ett gick Ida och jag in och dansade i en timme och vi hade askul trots att jag i princip var spiknykter. Skönt att man kan ha så kul ändå och att alkoholen inte alltid måste vara inblandad bara för att man ska ut.


Och idag har jag hängt hos Pernilla i Askersund. Det var alldeles för länge sen jag träffade henne så det var verkligen på tiden nu. Vi drack kaffe och åt äppelpaj och njöt utav det underbara vädret. Om drygt en månad ska hon få en liten bebis och till och med jag är spänd, det ska bli så himla roligt att träffa henne med en liten kille nästa gång!


Nu ska jag nog ta mig ut och gå en sväng innan jag kryper ner framför tv:n. Om det är någon som är intresserad av att arbeta åt mig i veckan kan ni ju höra av er! KRAM

Ovido - Quiz & Flashcards