California Dreamin'

Alla inlägg den 28 april 2011

Av Clara Olsson - 28 april 2011 21:36

Det känns som att alla snackar om Veronica Maggio just nu, men det är hon fan värd så jävla bra som hon är! Det var länge sen jag var så förälskad i en låt som jag är i hennes "mitt hjärta blöder" jag hatar mig själv för att jag tjatar ut den men vadfan så jävla bra som den är, jag bara måste måste måste lyssna mer och mer och mer.


Förövrigt så måste jag bara berätta för er vad jag gjorde imorse, klockan SEX imorse var jag ute och sprang. Jag har alltid otroligt mycket mer energi på mornarna än på kvällarn så därför fungerar det mycket bättre för mig att träna på morgonen istället för på kvällen. Tyvärr fungerar det inte varje dag, idag började jag inte jobba förens halv nio så då fungerar det men när jag börjar kvart i åtta vilket jag allt som oftast gör så blir det lite körigare, då måste jag nästan upp vid halv sex för att hinna och det känns ju lite väl ambitöst måste jag säga. Men jag känner mig i alla fall nöjd med dagens insats.


Nu ska jag ta och krypa ner under täcket och köra igenom "Satan i gatan" ännu en gång! Puss på er!



Ovido - Quiz & Flashcards