California Dreamin'

Direktlänk till inlägg 15 april 2011

Hon kan sin grej

Av Clara Olsson - 15 april 2011 21:23

Ligger och halvglor på Robyns konsert på ettan och jag blir bara mer och mer imponerad utav den tjejen. Jag älskar hennes låtar, hennes utstrålning, attityd och hennes otroligt grymma texter. Hon är helt klart min favoritartist just nu och jag bara älskar allt som hon gör, den låten som spelas varmast i mina högtalare just nu är "call your girlfriend", den är gryyyyym!




Annars då, så har jag spenderat dagen på jobbet och sedan sprungit runt lite på stan med Madde och Louise. Kvällen spenderades på Kungsgatan 1, mamma fyllde ju som sagt år igår så vi tyckte att det var passande att gå ut och äta ikväll, eftersom att pappa aldrig var med och firade igår. Så vi åt jättegod mat och hade trevligt. Dock var vi allihopa väldigt trötta så vid nio var vi hemma igen, vilket kändes jäkligt skönt för jag är verkligen helt slut. Det har verkligen gått för runt hela veckan och det känns som att jag har hållt på med det där förbaskade visumet varenda dag den här veckan. Om ni någon gång ska söka visum till USA, så gör det i god tid och se till att inte vara trötta/hungriga eller irriterade när ni drar igång med alla hundratusen ansökningar och ansökningsavgifter. Men nu är jag i alla fall klar med det, hade tur och fick en tid hos ambassaden igår, just när vi var i Stockholm också så jag åkte med det tidiga tåget för att hinna dit, medan mormor och mamma tog bussen två timmar senare. Men nu är jag i alla fall klar med både visum och flygbiljetter, fiiiint!

Nu ska jag fortsätta njuta utav Robyns konsert sen ska jag sova, imorgon ska jag upp och springa sen jobba (beordrar övertid så då passar givetvis jag & madde på och tar det på en lördag) sen till kvällen blir det utgång! Hoppas ni mår jättebra allihopa, PUSS

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Clara Olsson - 26 augusti 2012 19:46

Förlåt, jag vet att jag trasslar med er ofta och byter blogg hela tiden, men jag vet att det finns bloggar som är bättre än denna jag har nu och framförallt snyggare vad gäller layout och nu har jag hittat en annan favorit, nämligen tumblr. Detta inn...

Av Clara Olsson - 25 juni 2012 19:35

Jag lovade ju er att jag skulle fortsätta underhålla den här bloggen, vilket jag fortfarande står fast vid. Dock känner jag att mitt liv är ganska så enformigt just nu och det finns inte alls mycket att skriva om, och efter att ha skrivit konstant i ...

Av Clara Olsson - 13 juni 2012 18:54

Hej!   Först och främst tänkte jag klargöra några saker, eller egentligen en sak, den här bloggen har under det senaste året handlat om mitt liv i USA, dock är det ingen USA blogg utan jag kommer fortsätta skriva trots att jag är hemma i Sverige ...

Av Clara Olsson - 10 juni 2012 18:46

Det var knappt en vecka sen jag kom hem, men ändå känns det som att jag har varit hemma i evigheter, är inte det underligt? Hur som helst så har jag snabbt aklimatiserat mig och kommit in i den här vardagen och än så länge måste jag säga att jag gill...

Av Clara Olsson - 4 juni 2012 18:58

Hej och förlåt för fruktansvärd dålig uppdatering sen hemkomst men jag har haft fullt upp med att umgås med familj och vänner och såklart att äta svensk mat i mängder. Men nu efter att ha varit hemma i drygt 4 dagar så börjar jag landa och jag börjar...

Ovido - Quiz & Flashcards