California Dreamin'

Alla inlägg den 6 december 2011

Av Clara Olsson - 6 december 2011 20:45

Insåg igår att jag har en hel drös med bilder på mobilen som jag inte har lagt upp än. Så här kommer lite bilder ifrån de senaste två veckorna..


 

Det här var ifrån förra helgen, när vi i slutet av november låg vid Sara pool och solade. Det gör man bara i Kalifornien!


Det här är ifrån förra veckan, det var någon aktvitetsdag på skolan så det var ett band som spelade och så kunde man få gratis massage och gå på yoga och så vidare.  



Här hade de yoga och massage

   

Ännu mera bilder ifrån skolan. Jag nyper mig i armen varje gång jag går ned för den här backen, det är så otroligt vackert. 

Vi körde pictionary med killarna och det blev riktigt lyckat vill jag lova!  

 

Det här är från i torsdags, jag gick ut på en morgonpromenad och köpte en kopp kaffe och satte mig på stranden. Så här fint var det då


Även denna bild är från i torsdags morse. De kör med grävmaskiner på sanden för att den ska hålla sig fin.

   

Och det här är ifrån i fredags, då hängde vi bara med tjejerna. Åt thaimat, drack vin och lekte lekar, bland annat denna när man får en lapp i pannan och ska försöka gissa vem man är genom att bara ställa ja och nej frågor..


Nu måste jag rusa, gymmet kallar. Vi hörs mer senare eller imorgon!


PUSS

Ovido - Quiz & Flashcards