California Dreamin'

Alla inlägg den 18 december 2011

Av Clara Olsson - 18 december 2011 10:58

Nu börjar jag komma in i det svenska livet igen, jag har hittat in i tiden och det känns precis som vanligt att hoppa upp på cykeln och cykla iväg och träffa vänner på stan. Och jag måste säga att jag gillar det här livet, just nu gillar jag det väldigt mycket. Vad jag kanske gillar mest av allt med det är att jag har fått träffa mina vänner igen, vilket var helt underbart. Vi förfestade hemma hos Madde igår och det var så underbart att få krama om dem allihop igen, som jag har längtat efter det! Och sen gav jag dem trosor ifrån Victoria's secret som jag hade köpt i USA och de blev super glada, vilket var jätteroligt att se! Sen drack vi mängder med vin, pratade och kramades lite mera. Runt halv tolv tog vi oss mot krogen, tanken var egentligen att vi skulle gå till frimis, men när vi väl kom dit så var det alldeles för lång kö så vi orkade inte med den kö:n utan gick vidare till strömpis istället där vi av någon anledning kom in i VIP kön, har ingen aning om hur men så blev det i alla fall. Väl inne på krogen njöt jag som tusan, äntligen fick jag vara ute igen, för första gången på ett halvår. Det var underbart att få dansa av sig och att kunna gå till baren och köpa alkohol, något som vi inte får göra i USA. Vi blev kvar på dansgolvet större delen av kvällen vilket bara var roligt, jag trivdes som fisken i vattnet. Så tack tjejer för en fantastisk kväll och det var underbart att få träffa er igen!


Nu ska jag ta och göra mig i ordning och sedan cykla upp på stan och träffa Ida för en fika, hon drar ju ut på världens resa om drygt en vecka så jag vill ju passa på att träffa henne så mycket som möjligt innan hon drar. 


Här kommer en bild ifrån igår, så här snygga var tjejerna i trosorna!


 

Ovido - Quiz & Flashcards