California Dreamin'

Alla inlägg den 22 december 2011

Av Clara Olsson - 22 december 2011 15:55

Och även denna dag har gått för runt. Jag har hunnit med att slå in presenter, luncha med mamma samt besöka jobbet och det var hur roligt som helst. Var av någon anledning lite nervös först, dock vet jag inte varför för när jag väl kom tillbaka kändes allt precis som sist. Det var så otroligt roligt att träffa alla igen och att få höra hur det gick för dem. På bara den lilla korta timmen som jag var där så vet jag inte hur många gånger jag skrattade, jag älskade verkligen mitt jobb och framförallt människorna som jag jobbade med. Det var nio underbara månader som innebar skratt varje dag. Det var nästan lite svårt att lämna dem, jag ville nästan stanna kvar och dra igång och jobba igen. Men det går ju inte, jag har ju andra planer. Dock hoppas jag och tror väl kanske också att jag får sommarjobb där, så då kommer jag i alla fall tillbaka för ett tag, det känns roligt!

Nu ska jag ta och hoppa i träningskorna och kila iväg till bussen. Jag ska iväg på ännu ett mördarpass med Emma, den här gången är det skivstång/intervall som står på programmet och det vet jag är sjukt jobbigt. Men det är ju så jag vill ha det så det är bara att köra i 110% och sen när man är färdig så mår man så fruktansvärt bra, endorfinerna bara sprutar i kroppen och då är det verkligen värt allt slit. 


Vi hörs senare eller imorgon


PUSS

Ovido - Quiz & Flashcards