California Dreamin'

Alla inlägg den 14 januari 2010

Av Clara Olsson - 14 januari 2010 21:58

Åh vilken mysig kväll jag har haft med desperete housewives och min favorit tidning Cosmopolitan. När jag började läsa Cosmopolitan så fastnade jag på en gång för en artikel som handlade om att vara nykär och att sväva på moln och det fick mig att tänka på när jag och Jens var nykära och var i Åmmeberg. Jag kommer speciellt ihåg när vi gick på någon sorts marknad inne i Åmmeberg och vi kunde inte sluta pussas och kramas och jag kände mig verkligen som världens lyckligaste tjej. När en tant sedan påpekade hur gulliga vi var tillsammans så förstod jag att det var fler än jag som såg lyckan som vi två lyckades sprida till och omkring varandra. Det är något som jag aldrig kommer att glömma.


Nu ska jag ta och läsa lite mer innan jag somnar in och eftersom att Jens inte är här så får Zigge duga som nattsällskap. Just nu ligger han precis, precis bredvid mig och snarkar, söt katt! Godnatt på er allihopa!:)

Av Clara Olsson - 14 januari 2010 17:04


En träningsfri dag utan plugg och den kommer helt klart att spenderas i sängen med Desperete Housewives som jag har fått låna av Stina. Om jag mot förmodan skulle tröttna så övergår jag till Cosmopolitan. Livet är verkligen jobbigt ibland!!

Ovido - Quiz & Flashcards