California Dreamin'

Alla inlägg den 15 januari 2010

Av Clara Olsson - 15 januari 2010 15:59

Den första riktiga skolveckan är nu avslutad och det betyder att det altså är helg. Dock så blir det inte så mycket till helg för min del eftersom att jag jobbar både lördag och söndag, vilket egentligen är toppen bra för jag får massa pengar men det känns samtidigt lite surt eftersom att jag inte får någon helg alls. Men det är bara att dra på ett leende på läpparna och vara ruskigt glad över att man ens har ett jobb och att jag dessutom har världens roligaste jobb gör det hela bara bättre.


Ikväll så ska jag och Jens se Snabba Cash, det är biopremiär ikväll så det ska bli riktigt spännande. Filmen verkar vara riktigt bra så jag hoppas verkligen att det stämmer. Ha en trevlig fredagskväll allihopa:)


Love

Ovido - Quiz & Flashcards