California Dreamin'

Alla inlägg den 21 januari 2010

Av Clara Olsson - 21 januari 2010 21:34

Ja idag mina vänner så har jag provat på afrikansk dans och jag gillade det faktiskt. Vi dansade loss barfota och det gällde verkligen att släppa loss riktigt ordentligt. Men man kom in i det fantastiskt fort och efter en stund så kändes det nästan som jag var en apa i jungeln, vilket borde vara ett gott tecken, eller!?


Annars då mina vänner? Som ni troligen vet så är det fredag imorgon vilket också betyder att det är helg i övermorgon. Och för första gången på tre veckor så ska jag inte jobba på lördag vilket känns jätte skönt. Jag ska dock jobba på söndag men jag får i alla fall en ledig dag vilket får duga helt enkelt.


Nej hörni nu känner jag hur trött jag faktiskt är och jag tror att det börjar bli dags för mig att krypa ner under täcket. Tack och lov så har jag sovmorgon imorgon så jag kan verkligen få sova ut, underbart! Så sov gott allihopa:)


Love

Ovido - Quiz & Flashcards