California Dreamin'

Alla inlägg den 20 januari 2010

Av Clara Olsson - 20 januari 2010 15:13

Nej nu räcker det faktiskt, nu är jag förjävla trött på den här sabla vintern. Visst även jag som är en sommarmänniska kan tycka att det är mysigt med snö och kyla ett tag, ett tag! Nu har det varit snö, kyla konstant sen i december och jag är förbannat trött på det. Men inte nog med det, eftersom att temperaturen nu har sjunkit och det har blivit bra mycket varmare så börjar snön att smälta, vilket betyder att det är vatten överallt och slirigt som tusan. Att ta sig fram med cykel är inte att tänka på och ska man gå så måste man gummistövlar på sig för att slippa få in vatten i skorna. Nej nu är jag förbannat trött på den här vintern och längtar som aldrig annars efter våren, min skinjacka och mina converse.


En bild från i våras på mig och mina små kusiner från Karlskrona, som jag och Fanny ska åka och hälsa på om några veckor:)

Ovido - Quiz & Flashcards