California Dreamin'

Alla inlägg den 17 januari 2010

Av Clara Olsson - 17 januari 2010 21:03

Nu har jag jobbat färdigt och helgen är över så det känns ganska så surt att man inte får någon helg alls. Visserligen så trivs jag fantastiskt bra på mitt jobb och att få ha ett arbete där man hela tiden får träffa nya människor passar mig perfekt. Sen är det även super roligt att servera kaffe, mackor, tårtor osv. Att man sedan får betalt för det här gör ju inte direkt saken sämre, nej jag gillar helt klart mitt jobb och när våren kommer så är det banne mig jag som ska shoppa upp lönen, nej okej inte riktigt hela lönen, men en stor del!


När jag hade jobbat färdigt så fick jag reda på att Jens hade blivit magsjuk och fått avbryta matchen och jag som umgicks med honom senaste imorse. Så nu blir det ett prov på mitt immunförsvar, och jag hoppas verkligen att det är riktigt starkt så jag slipper magsjukan!!


Nu är det dags att återgå till de desperata hemmafruarna, vi hörs imorgon.


Love

Ovido - Quiz & Flashcards