California Dreamin'

Alla inlägg den 22 januari 2010

Av Clara Olsson - 22 januari 2010 16:44

Gud vad jag blir trött på mig själv och min klumpighet ibland. Imorse satt jag och klickade runt på h&m i hopp om att hitta något snyggt till Thailand eller till våren som just nu känns grymt långt borta, men med lite vårplagg i garderoben brukar det helt plöstligt kännas som en kortare väg fram. Men till själva saken för jag hittade nämligen en super fin klänning samt en riktigt snygg kofta som jag tänkte beställa. Så jag tar fram mitt bankkort och börjar min beställning och precis när jag hade fyllt i kortnummret och cvc nummret och trycker på okej så råkar jag komma åt fliken dam, och helt plöstligt var jag tillbaka bland kläderna. Jag fick panik och förstod inte riktigt om köpet hade gått iväg eller inte, eftersom att jag faktiskt hade fyllt i kortnummret och tryckt på godkänn. Så jag tänkte som så att jag skulle vänta tills i eftermiddag för att se om pengarna hade dragits från mitt kort eller inte. Väl hemma från skolan slår jag i gång datorn och ser att pengarna finns kvar på mitt konto, så då går jag genast in igen för att göra om beställningen och vad tror ni händer då? Klänningen och koftan är slut i min storlek, det är slut! Blir man trött eller blir man trött! Jag hoppas verkligen att det kommer in mer kläder så att den där underbara klänningen inte bara behöver vara en dröm.


  

Jag hoppas verkligen att den kommer in i min storlek, snarast!!

Ovido - Quiz & Flashcards