California Dreamin'

Alla inlägg den 25 januari 2010

Av Clara Olsson - 25 januari 2010 22:12

Kille är enligt mig vara Joel Kinnaman, han som alla tjejer pratar om nuförtiden. Men vi har faktiskt anledning att göra det för han är inte bara Sveriges just nu snyggaste kille utan även en grymt bra skådis.

(Förlåt Jens, men du kommer efter honom, jag lovar!)


  

Visst håller ni med om att han är grymt snygg!?

Av Clara Olsson - 25 januari 2010 16:34

Hörni mina vänner, vet ni vart jag befinner mig om en månad? I Thailand!!!! Hur underbart låter inte? En hel vecka full med sol, bad och avslappning med min kära mamma, det kan ju inte bli annat än bra! Och just nu, när det är mörkt och kallt ute så känns det otroligt skönt att veta att jag har en resa framför mig!  


Hörni om en månad är jag där. Så idag när jag var på stan med Silvia så sprang jag på en sommarklänning, en riktigt snygg sådan som jag tänkte ha i Thailand till ett par bruna ben. Vad tycker ni?


  



Ovido - Quiz & Flashcards