California Dreamin'

Direktlänk till inlägg 31 januari 2010

If you fall hard, I fall harder..

Av Clara Olsson - 31 januari 2010 20:15

Gud vilken skön, underbar och mysig helg jag har haft tillsammans med Jens. Igår var vi ju som sagt på stan och Hindersmässan en sväng, sedan åkte vi och handlade mat och sedan tillbaka hit då vi intog varsin soffa och varsin tidning och bara tog det lungt. Sen satte vi igång och lagade mat och himmel vad gott det blev. Efter maten så skjutsade jag hem Jens och sen tittade jag på Robinson finalen och efter det lite Beck tills det började bli riktigt läskigt, för då stängde jag av och somnade. Halv tre ringde Jens och jag blir såklart livrädd och fumlar runt i mörkret efter mobilen och tillslut så hittar jag den och får till ett "godmorgon" i samma sekund som Jens bara säger Stortorget, jaja taxin kommer säger jag och lägger på luren. Vid tre är vi tillbaka och då får jag äntligen somna in ige.


Idag har vi egentligen inte gjort så speciellt mycket. Efter frukosten så spelade vi När och Fjärran och det gick väl sisådär, även fast jag försökte mig på lite små fusk så lyckades Jens att vinna, typiskt. När vi hade spelat färdig så tog vi en promenad upp mot stan och Al forno Italiano där vi skulle äta lunch/middag med mormor och morfar eftersom att mormor fyller år idag. Det blev en riktigt kalas middag med bruschetta till förätt och pizza till huvudrätt. När vi var mätta och belåtna så tog vi oss hem till Jens där vi slog igång en film och efter åtta minuter så somnade jag och sov igenom hela filmen, skapligt meningslöst.


Hur som helst så har jag i alla fall haft en toppen helg tillsammans med världens underbaraste pojkvän.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Clara Olsson - 26 augusti 2012 19:46

Förlåt, jag vet att jag trasslar med er ofta och byter blogg hela tiden, men jag vet att det finns bloggar som är bättre än denna jag har nu och framförallt snyggare vad gäller layout och nu har jag hittat en annan favorit, nämligen tumblr. Detta inn...

Av Clara Olsson - 25 juni 2012 19:35

Jag lovade ju er att jag skulle fortsätta underhålla den här bloggen, vilket jag fortfarande står fast vid. Dock känner jag att mitt liv är ganska så enformigt just nu och det finns inte alls mycket att skriva om, och efter att ha skrivit konstant i ...

Av Clara Olsson - 13 juni 2012 18:54

Hej!   Först och främst tänkte jag klargöra några saker, eller egentligen en sak, den här bloggen har under det senaste året handlat om mitt liv i USA, dock är det ingen USA blogg utan jag kommer fortsätta skriva trots att jag är hemma i Sverige ...

Av Clara Olsson - 10 juni 2012 18:46

Det var knappt en vecka sen jag kom hem, men ändå känns det som att jag har varit hemma i evigheter, är inte det underligt? Hur som helst så har jag snabbt aklimatiserat mig och kommit in i den här vardagen och än så länge måste jag säga att jag gill...

Av Clara Olsson - 4 juni 2012 18:58

Hej och förlåt för fruktansvärd dålig uppdatering sen hemkomst men jag har haft fullt upp med att umgås med familj och vänner och såklart att äta svensk mat i mängder. Men nu efter att ha varit hemma i drygt 4 dagar så börjar jag landa och jag börjar...

Ovido - Quiz & Flashcards