California Dreamin'

Alla inlägg den 7 juni 2011

Av Clara Olsson - 7 juni 2011 22:00

Ja det kan man verkligen säga, jäklar i havet vilket uppvaknande jag fick inatt. Eller ja de var inte bara jag utan snarare halva Örebro. Vid tjugo över fyra small det till utav bara helvette och jag vaknar upp och tror att spelet är kört, nu är Sverige i krig så jävla mycket small det. Så jag sprang upp till mamma och pappa, när gjorde jag det sist liksom? Och ba vad fan var det där, men de lyckades lugna ner mig en aning och intyga att det faktiskt bara var åskan och inget annat, men jag kan ju inte annat än erkänna att jag hade svårt att somna om efter det. 


Och nu på kvällen så fortsatte ovädret och jag som var ute och gick såg helt plöstligt hur himlen öppnade sig och helt plötsligt forsade regnet ner och det åskade och mullrade som bara den. Så jag ringde mamma och bad mig hämta mig, att avsluta promenaden var praktiskt taget omöjligt haha. Nu verkar det i alla fall ha lugnat ner sig, skönt det så att man kan sova lugnt inatt. 


Hoppas ni sover gott och hade sällskap när det åskade som värst, för ett tag var det faktiskt riktigt läskigt!


PUSS

Ovido - Quiz & Flashcards