California Dreamin'

Alla inlägg den 9 juni 2011

Av Clara Olsson - 9 juni 2011 22:25

Imorgon är det återigen dags för studenten i Örebro och alla våras älskade 92:or ska fira att de är fria, att de har avklarat skolan och att de nu kan börja leva på riktigt. Själv ska jag stå på sidan, gratta dem, skratta åt dem och på något sätt försöka glädjas med dem, samtidigt som hela jag är grön av avund. Studenten var verkligen den bästa dagen i mitt liv, på alla tänkbara sätt. Allt var helt jävla perfekt den dagen, det enda negativa var att dagen gick för fort, timmarna sprang ifrån oss och helst plötsligt intog vi O'learys och jag baren, där jag tyckte att livet var lite för bra och fick därför i mig något glas vin för mycket utöver det så var jag väldigt generös och bjöd hej vilt, notan på O'learys stannade på 890 kronor och då är det viktigt att pointera att det bara handlade om alkohol och att jag fick två glas vin gratis, ni kanske förstår nu vart min kväll slutade? Halv elva ramlade jag ner i min säng och somnade på en sekund. Jag missade Frimis, eller nej okej jag var faktiskt inne tog en dans och sen gick det utför och jag åkte hem. Den ångesten som jag vaknade med dagen efter var verkligen inte att leka med. Men förutom kvällens misstag, så går studenten 2010 rakt in på första platsen över de bästa dagarna i mitt liv, baaam vad kul vi hade!!


Imorgon har jag tre studenter att fira, så jag slutar jobba vid elva för att hinna se utspringet, sen när de åker flak och sen vidare till alla olika skivor. Kvällen avslutas sedan hos David där vi kör lite återträff med gamla kära SPIC7, perfekt dag för en återträff och de gör även att min avundsjuka sjunker någon grad, för jag kommer nog få en ganska bra dag imorgon jag med, eller vad säger ni?

Ovido - Quiz & Flashcards