California Dreamin'

Alla inlägg den 14 juni 2011

Av Clara Olsson - 14 juni 2011 21:38

Jag kommer ihåg att jag hittade en tröja med den texten på för något år sedan och på något sätt så älskade jag texten, tanken och syftet. Jag lever verkligen för musik, jag hatar att spela den (jag är inte musikalisk för fem öre) däremot älskar jag att lyssna på den. Morgon, middag kväll jämnt vill jag ha musik, musik och mera musik. Beroende på vilket humör jag är på så anpassar jag musiken efter hur jag mår och hur jag vill må. Musiken kan göra mig glad, pigg och peppad och jag älskar verkligen att den alltid finns där, ställer upp och levererar i alla lägen. Givetvis går det inte att jämföra med en pojkvän, men jag tyckte bara att det var ett lite roligt citat, som det på något sätt ligger någon form utav sanning i. 



Ovido - Quiz & Flashcards