California Dreamin'

Alla inlägg den 4 juli 2011

Puh

Av Clara Olsson - 4 juli 2011 17:08

Nu kan jag andas ut, det är alltid lika skönt att traska från tandläkaren med vetskapen om att man även denna gång klarat sig utan hål. Jag blir lite nervös varje gång jag går in och håller tummarna för att jag inte ska ha hål. Och idag höll jag tummarna dubbelt så hårt, just för att jag numera behöver betala för att gå till tandläkaren och då skulle det inte bara göra ont i munnen om jag skulle behöva laga något hål, utan även i plånboken. Så jag är verkligen glad att jag slapp! Man kanske borde fira med lite godis? Haha nejdå så kul ska vi inte ha det!


Däremot ska jag snart ta och hoppa upp på cykeln och ta mig iväg mot stadsträdgården för lite zumba. N'joy kör ju gratis träning där på måndagar och sist vi var där så var det riktigt roligt, så jag hoppas de blir lika skoj idag. Dock är jag sjukt trött idag men jag får göra mitt bästa!


Av Clara Olsson - 4 juli 2011 10:56

Veckans tristaste dag blir så himla mycket bättre under semestertider, helt plöstligt så kan jag njuta av att det är måndag och att en ny semestervecka just har börjat. 

Idag ska jag iväg till Askersund för att träffa Pernilla och hjälp vad jag har längtat efter det. Hon fick ju en liten kille för drygt tre veckor sedan så det ska bli så himla roligt att träffa honom, en liten tre veckors bebis jag vet knappt om jag vågar hålla haha, att man alltid blir så nervös för sånt där. Och inte nog med det så har hon även hunnit med att förlova sig, så det blir många grattiskramar. Jag är så otroligt glad för hennes skull!!


Efter Askersund ska jag förbi tandläkaren, mindre roligt! Vi hörs när jag kommer hem igen!



PUSS

Ovido - Quiz & Flashcards