California Dreamin'

Alla inlägg den 8 juli 2011

Av Clara Olsson - 8 juli 2011 14:59

Eller ja, den senaste halvtimmen eller kanske till och med timmen har jag varit på väg in i duschen, men nej inte fan har jag kommit någonstans. Jag ligger istället kvar på precis samma ställe som jag låg på för en timme sedan och tänker bara "snart, snart ska jag duscha" frågan är bara när det där "snart" blir nu och när fan jag kommer upp ur den här sängen där jag ligger så förbaskat skönt. Att det kan vara så förbaskat jobbigt att ta tag i saker och ting alltså, jag förstår inte. 


En liten påminnelse till er också, jag skriver bra mycket här som inte hamnar ute på facebook, så lita inte på att varje inlägg som skrivs landar där utan om ni vill hänga med i mitt högst ointressanta liv så får ni allt hänga med i svängarna haha. Det är alltid så roligt att följa statistiken för så fort jag lägger ut ett inlägg på facebook så får jag genast 30 extra läsare, som dagen efter försvinner.. ;)


Av Clara Olsson - 8 juli 2011 12:42

Eller ja, jag var i alla fall förut vilket ledde till att jag fick en hel del gjort. Jag och mamma var ute och gick tidigt imorse och sen åkte hon till jobbet och jag gick ut och la mig i solen, som tyvärr försvann ganska fort, så jag gick in igen och tog tag i mig själv och alla min papper. Jag vet inte hur mycket papper som jag har samlat på mig på grund av avresan till USA, vissa papper är visserligen viktiga men andra papper är bara sjukt onödiga. Så jag har gjort i ordning på alla papper, slängt och sorterat samt tagit kopior på allt så att jag har med mig orginalpapper men så att det även finns kopior här hemma om de skulle hända något, de känns tryggt. Det arbetet tog nästan en och en halv timme, så nu efter att ha slitit en stund är jag helt slut haha. Egentligen borde jag ta och städa mitt rum men jag känner inte riktigt att jag orkar, de får bli imorgon istället. 


Och angående den här tennisen som jag pratade om igår så blev den inställd, en av tjejjerna blev sjuk så de blev inget, däremot ska vi fortfarande ut och käka ikväll på Efesos. Det blir Idas födelsedagspresent till mig så de blir nog mysigt :)


Vi hörs lite senare :)


Kram

Ovido - Quiz & Flashcards